Dan före dan före dan

TJO HEJSAN!
Det är grymt awesome att vara hemma ska ni veta!
Folk som rör sig i huset, otroligt mycket snö, folk som hejar på gatorna, släkt man träffar på, ett (halv) varmt hem, julpynt...hårdmese... ALLT! :D

Det som är jobbigt är: Att koncentrera sig. Vem kom på idén att skriva rapport under jul? Jag döööööör lite och kan inte ens föreställa mig nästa års helvete!

Så här går mitt rapportskrivande till:
  • Trycker upp rapporten
  • Tittar en stund på rapporten
  • Trycker upp sidor jag behöver till rapporten
  • Kolla lite facebook...
  • Kollar lite till på facebook/twitter/youtube och bloggar
  • Tittar lite på rapporten
  • Skiver nått ord på rapporten
  • Suddar det ordet
  • KOLLAR FACEBOOOK!!

Yes.. ungefär så... att de ska vara så svårt??
Jag suger på att koncentrera mig just nu... kan de bero på sockerbrist? :D

 

Näj, några försök till.. lär säkert sitta tyå 2 timmar till.
MEN mina vänner, imorgon får ni hålla tummarna för mig. Jag ska nämligen ut på de hala vägarna till Frösön, hämta brorsan och köra tillbaka. Känns helt okej för mig, men inte för alla andra. :P
Så 07:45 är jag förhoppningsvis ute på vägarna, så skänk mig en tanke eller två? Please? :)

DÅ BLIR JAG GLAAAD :D

Syns, hörs, ses!
//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0