Det här är ditt liv!

- Hejsan och Välkommen till här är ditt liv, med....just det! ERIIIIKKAAAAA!
Så Erika är det något du skulle vilja säga till dig själv innan du började andra året på Miun?

- Kul att du nämnder det, visst det är nog många saker men framför allt: SLUTA TA PÅ DIG SÅ JÄÄÄVULSKT MED GREJER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Å där gick Erika upp i rök, troligen av tidsbrist.



För att vara lite seriös, så lider jag faktiskt av tidsbrist. Eller... jag har ju tid, men kanske inte tillräckligt med tid för att hinna njuta. Låter det helt sinnesrubbat?
Jag tror man behöver tid för att må riktigt hundra, men även för att hålla sig sysselsatt. Men om tiden till att vara sysselsatt med FEL/oprioriterade saker går överstyr, så tror inte jag man mår så där hundra.
Do you get it? :P

Jag har just nu typ... EN sak för mkt. Men det vet ni redan om.. så WHY TJATA OM DET??


Äre bara jag eller är hela detta inlägg LIIITE mer space-at?
Vill ni veta varför?
CUZ I have found the love of my life:



ICE LATTE! :D Typ kaffe + Chokladdryck, typ pucko med koffein? ;D haha!
15 kr kärlek.
Äre värt det? JA! Denna vecka har jag tenta och kommer nog vara död om jag inte får i mig mer kolhydrater än vad jag käkat förut. Därför är det värt det.

Koffein + Socker + Erika = WACKO-SUGER-LADY

Överdriver lite... men I feel goood ;)
//Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0