Fredag 16/12 - Ja e int bitter

De senaste dagarna har det kommit upp många inlägg på Fejjan som lyder "Jullov", "Ledig 3 veckor" blablabla... MEN JAG ÄR INTE BITTER...NÄÄÄJ DÅ!
INTE ALLS
INTE DET MINSTA

^^

Haha, nä men jag är grymt avis! Själv är jag hemma från 21 dec till 2 jan, typ en och ½ vecka. Vad är det?
Å jag är inte ens ledig då! Nä jag ska jobba och skriva på rapport..
Men jag är inte bitter som sagt ^^
Skönt med miljöombyte liksom! ;)

Mest längtar jag till dagen före julafton, då brukar vi alltid krypa ihop oss i soffan och käka skinkstut och dricka julmust :') Det är så mysigt och självklart är jultallen tänd! :D

Men tills julen är kommen så tänker jag inte ta ledigt!
Minns så väl när man var liten och kunde vänta i flera veckor i spänning på julafton!
Men i år kommer jag nog inte fatta det förrän runt 21:00 den 23 december ^^

MEN INT E JAG BITTER INTE! x)
//Erika




Min nya pluggmusik går under artistnamnet: Piano Tribute Players
Sök på dom på spotify, ni kommer få upp massa bra musik fast inspelat med ett piano ist :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0