Jul

Julen spenderades alltså i Strömsund!
Å jag har varit på rätt små kasst humör hela helgen tills nu, när den typ är över.. rätt surt!
Men det har varit mysigt även om jag inte varit riktigt "medveten" om den, känns som att den gått mig förbi, ingen direkt julkänsla.. men that's life.

Julafton i siffror
09:00
Vaknar
11:00 Julfirande i Kyrkan = Mysigt
14:00 Hem och käkade julmat = Inte min favorit..
15:00 Kalle Anka - Traditioner är till för att hållas!
17:00 Efterrätt! I min familj käkar vi krossade jordgubbar med mandarinklyftor.
21:00 Käkar gröt och ser "Svensson svensson"
SLUT!


Juldagen i siffror
09:00
Vaknar
12:20 Mot släktkalas samt kakor!
15:00 Hem och fira jul igen, men äldre bror :)
17:00 MAT!
18:30 Spelar om julklappar :)
20:00 Utgång!
23:00 Mot Folkan!
02:30 Hemgång :)


Juldagen var okej..men blev så mycket bättre när jag träffade gamla vänner igen!
Men alltså.. jag måste bara ta upp det här...
Det här med att träffa gamla "ex"... Jätte kul att träffa om dom är schysst och så.. men när det finns en baktankte med att vara trevlig, så blir man rätt lej. Det bästa var nog att jag mår skit bra och känner verkligen att jag är över den pöjken! :) Fick även ett utbrott på han på kvällen.. så vi skildes kanske inte som vänner, lite synd, hatar att skiljas så. Men vi förstod inte varandra och kunde därför inte kommunicera och då blev det så. Men jag mår bra ändå! Å det är väl det som räknas? :)

Jag hoppas han är så pass mogen att han nån gång kan träffa mig och bara säga hej å vara trevlig. Utan nån baktanke i huvudtaget. Tror vi båda skulle må bra av det. :)

Men som sagt, jag hade grymt kul med mina vänner och det var så roligt att se alla kända ansikten igen. Idag är en annan dag.. (haha) och den ska tillägnas B-rapport, kakor och film.
Det blir bra! :)

Långt inlägg!
Ha de bäst så länge!
//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0