Mrraawwr!


Så här ser man ut om man är jätte seriös ^^


Livet i Strömsund fortsätter som inget har hänt. Som min vän Amanda sa "Det är precis som att komma hem och ingenting har hänt", precis så är det! Känns som att komma tillbaka dit man började ungefär :P
Vilket har fått mig att börja tänka mer på att man måste ta dagen som den kommer och ta vara på den! Det spelar ingen roll om man längtar till något, trivs du inte här och nu.. do something about it! :)
En av mina största lärdomar av denna resa :)

Annars har dagen förflutigt med fika, med dessa personer:

Bääls och Anna! :))
Vi har inte setts på år och dar (typ), så de va riktigt kul! :D

Imorgon väntar jobb! 12-17 (lr 18), så komsi komsi till Coop om ni vill träffa mig! :D
Ha det bäst!
//Erika


Kommentarer
Postat av: Bälla

Det var så trevligt med fika! <3

2011-12-29 @ 01:37:01
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0