Sometimes I get a good feeling

Så här mår jag idag (obs gammal bild) ^^



Under några dagar har jag sovit grymt dåligt. Vet ni hur jag gjorde då? Istället för att gå å lägga sig sent och kliva upp typ tio, ställde jag klockan på sju! Fatta min förvåning när jag plötsligt var pigg!
Mitt tips till alla er sömnlösa! Gå upp tidigare! :)

Mitt schema för dagen:
07:00 Klockan ringer
07:15 Mobilen ringer (haha som om ja skulle gå upp exakt sju xp)
07:15-09:00 The Voice!! :D Bästa morgonprogrammet! + Frukost! (Risgrynsgröt! :D :D)
09:00 - 09:30 Till skolan, lämna mongo papper och gå hem igen.
09:30 - 10:00 Vampire Dairies :')
10:00 - 13:00 Softa/käka/fixa
13:00 - ? Styrelsemöte Committ
? - 17 Plugga på skolan (hör och häpna)
17:00 HEM!

Tihi! :D That's my day! Jag mår alltid så bra när jag tok planerar saker ;)


Hoppas ni får ha en otroligt härlig dag ni med!
Kramis
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0