22/2 Tisdaa

TJOLLAHOPP!!

Mina dagar verkar bara bli bättre och bättre... Har nyss varit på en bra föreläsning om projekt. Så vi har nu fått en bra bild av hur Communicare kommer gå till. Det kommer vara flera föreläsningar och förhoppningsvis en föreläsare med ett lite större namn i slutet. Dock är inget klart än.. så än kan jag inte avslöja nånting ;)

Min dag kommer fortsätta med handling och kanske plugg.. om jag "får tid"(orkar).

Ni som inte har sett mig på ett tag kanske märkte på förra inlägget att jag har fått grymt långt hår! :o


Jag har fått för mig att långt hår gör att ansiktsformen dras ut? Vad tror ni? Nu var det kanske inte världens bästa bilder att påpeka de... men jag som har ett lite mer äggformat huvud.. hehe.. gör att de blir bättre med långt hår tror jag?  Men man kanske ser äldre ut med kortare hår? Jag vet inte riktigt... men de vore kul om ni hade nå synpunkter... :)

Jag tänkte klippa mig inom en snar framtid iaf... så.. mjaw.. men eftersom jag har ävlats med att spara ut den här helvetes luggen så tänkte jag ha kvar den. ^^



NU blir de MAAAT! :D :D
SYNS SES HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0