Awesome helg!! :D

Åååh! Vilken toppen helg jag har haft! :D

Lördag

Shopping
Fika på Barista
Fläskfilé och rotsaker i ugn :D
Handling
Melodifestivalen
Sömn

Söndag
Tvättid -.-
Riktig familjefrukost!
Sightseeing runt Sidsjön
Mer handling
Skidor på tv:n!! ((Riktigt spännande))
PIZZA!


Efter pizzan (som jag inte ätit på as länge!) drog mina kära föräldrar hem igen...å jag tog en promme upp till Ica Nära (jag vet...ush.. men de va fint väder där uppe ^^) och köpte ett vykort som jag tänkte posta till dom sen ^^ Hehe! Sånt uppskattar faktiskt folk! ;)

Så ni kanske förstår att jag verkligen haft en riktigt awesome helg! :D Så nu är det lite tomt...men de e okej :)
Imorgon har min grupp Superman sitt första möte å på Tisda ska vi gå en säljföreläsning! :D
Jag tror de blir toppen! ;)

Ha de bäst!
//Erikaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0