Bläää

Jag sitter hemma och gör ingenting på en fredakväll! De känns ju bra... :P

Om jag hade varit frisk hade jag hittat på någe med mina kära vänner! Men nu är jag sjuk och grymt rastlös! Uppdaterar facebook hela tiden bara för att kolla om nått nytt har hänt.. vilket roligt liv man lever just nu xP Jag kanske inte borde vara ledig? hehe :P

Nää.. men jag tycker de e jävligt synd att jag missar så mkt som händer.. en del saker visste jag inte ens om.. just för att jag har varit/är sjuk.. känns ju inte så kul.. :P Men inget jag kan göra åt! :( Nej! Jag tänker bli frisk så jag slutar missa saker!

På månda börjar Communicare! Kommer bli as stressigt har jag hört, men ytterst kul.. jag vill vara fit for fight till dess.. så: be för mig... tänkte jag skriva! xD xD haha! Ååh.. en gång i tiden var jag rätt kristen faktiskt.. :P

Skit samma! Skänk mig en glad tanke så kanske jag blir frisk nån jäkla gång! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0