Dagen då allt gick åt skogen...

Mjaw.. ungefär iaf.. bedöm själv:

  • Ingen träning
  • Frossade i kakor
  • Pluggandet gick åt helvete
  • Gjorde inprincip ingenting på skolan
  • Fick inte till mitt ekonomiska tänk vad gällande trycksaken
  • Fick inga roliga sms..
  • Vet att jag kommer handla för mer än vad ja borde ikväll..
  • Har massa disk
  • Borde städa
  • Resultat som blev som dom inte skulle..

Men bara för att jag så ofta är så väldigt positiv så tänker jag fan i mig göra en positiv lista oxå.. bara för att väga upp negativiteten i detta inlägg!

  • Det var gott med kakor!
  • Jag ska handla
  • Ska kaaanske göra fruktsallad ikv!
  • Ska lägga mig tidigt
  • Vågade smsa nån..(inte för att ja fick nå svar men ändå!)
  • Ska diska=Det blir fiiint!
  • Lyssnar på bra musik
Jaw jaw... man får ju ha dåliga dagar oxå..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0