^^

Å vinnaren bleeeev....

*trumvirvel*

...SUPERMAN!!


Jag kände att när jag läste om de olika grupperna i vår projektplan, så kändes den faktiskt mest lockande, men tack till er som kommenterade! :))

Säljbiten var väl det som fick mig att falla...det är väl en svaghet jag har antar jag! ;) Jag hoppas verkligen att jag får den gruppen oxå.. men nu är det upp till styrelsen att välja hur grupperna ska se ut.




Nu tänker jag faktiskt sova! Har en föreläsning imorrn mellan 13:15 och 15:00! Sen måste jag verkligen köpa sockar! haha! Förstår verkligen inte hur de bara kan försvinna! xD Måste ha ett sock-monster xP

God Natt på er! ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Superman! :D

2011-02-24 @ 08:11:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0