Från 00:00 till 12:00

Tolv timmar av ren plåga!!


Att försöka lägga sig tidigt för att man ska va "pigg till tentan" är ju meningslöst! xP

Efter nån timme av försökande att somna, vart det ett fasligt liv ute i trapphuset.. å på gatan.. vem festar på en söndag liksom??! :O Var riktigt nära att ringa trygghetsjouren. Hur som helst så försökte jag sova.. och frös typ hela tiden, så det sluta med att jag hade på mig massa kläder + täcke + en filt + överkast och jag FRÖS fortfarande! :S

Jag tror bestämt jag är officiellt sjuk...

...jag vaknade iaf.. och åt mina hallon och turkisk yoghurt.. innan jag var tvungen att gå till skolan och skriva tenta. Men ingen messar med Erikas sömn utan att betala lite för det! Så jag smällde igen dörren rätt hårt när jag gick hemmifrån x) Hoppas nån vaknade x) *evil*

Tentan eller duggan (en mindre viktig tenta) som det hette.. gick bra.. jag kunde in princip allt.. eller aa.. de mesta iaf.. :> Sen drog jag på COOP! För att köpa massa saker.. bland annat massa förkylnings saker x)

Så nu sitter jag här.. i min ensamhet.. har haft ugnen på så att de ska bli lite varmt iaf ^^ Å blött näsblod har jag oxå hunnit med, det är dock inget ovanligt om man heter Erika.. x)


Men kolla in detta:



Hur awesome vore det inte om man fick det jobbet när man hade gått klart skolan?? Vore riktigt coolt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0