FREDA!! :D

Äntligen! Min helg! Min otroligt fria helg!

Ni kanske inte visste det.. men har man en kurs så måste man fokusera på den typ hela tiden. Men nu är jag mitt emellan två kurser! De e underbart! Om så bara för några dagar.. men ändå! De e underbart! :D

Men jag saknar min smak mer än nånsin.. jag förstår inte varför den inte vill komma tilllbaka.. :(

Idag har jag sovit länge, diskat och sedan dragit ner på skolan för redovisning!
Det känns så dumt att jag inte träffat mina vänner på jätte länge! :o Men eftersom jag inte vill smitta någon och inte heller vill bli mer sjuk så är de dumt att träffa massa folk... så men men.. nu var jag iaf på skolan!

Vi fick kritik på våra trycksaker, det var rätt okej ändå faktiskt. Även om ja vet att min var lååååångt ifrån perfekt..:P Ni kan få en bild... sen nån gång.. :)



Nu är det tok synd att de e kallt ute.. annars hade jag lätt gått å köpt någe.. men.. mjaw.. ja vet inte om ja orkar gå ut xP (Nu låter jag precis som min kära vän Nicklas från Göteborg..xP)


Jaw jaw!
SYNS SES HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0