Freda!

Det vart inga chips igår! Lika bra det kanske.. ^^

Denna dag är min sova ut dag! Lik förbannat sov jag bara till nio, men rutiner är som dom är. Igår kväll lyckades jag även göra en liten fin repa på mina glasögon..:P Känns ju mindre kul..

Men igår tipsade jag om ett as bra band! TÝR! Dom e awesome.. lite som Finntroll.. :> Här kommer bästa låten (vad jag tycker iaf) som påminner lite om Sveriges nationalsång eller iaf körsång.. eller vad tycker ni??
Jag älskar den iaf! Den heter Turið Torkilsdóttir! :)

Lyssna och njut!






Min dag kommer bestå av plugg, köttbullar och fest! Ska prova ett nytt vin (jag tycker egentligen inte om vin, men om dom smakar som saft så funkar det! x>) Det heter Caprice Kir, nån som har smakat de förut? :>

Men men... I got a feeling that today is going to be a good day! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0