Haha.. xP

Kunde de bli sämre? Ja de kunde det minsann! xP

Som jag skrev så gick jag å handlade.. men när jag var framme (Konsum..1,2 km!) så märkte jag att jag hade glömt mina pengar hemma -.- så det vara bara att knalla hem igen och hämta dom.

Men man kan ju se det hela positivt oxå... jag fick ju min motion! :>




Sen kom jag hem, diskade och gjorde fruktsallad! :D


MEN! Imorron! DÅ JÄKLAR! Jag ska nämligen äta Turkisk Yoghurt med varma hallon till frukost!! :D :D
Jag hoppas att det är gott :)
Har även kostat på och köpt ost! :D Mums mums... morgondagen måste bli bättre åsså... för den kan knappast bli sämre :P



SYNS SES HÖRS ;)

Kommentarer
Postat av: Recha

Det är en gammal husmanskost skulle man kanske säga? något man åt ofta förr. Väldigt annorlunda men perfekt i min smak, kärlek vid första ögonkastet när jag åt för några år sen ;)



Det är rotmos (fast jag körde på pulver så jag tog både rotmos och potatismos pulver)

Sen är det kött som finns i en konservburk som heter salta biten.

FÄRDIGT! ;)

Mycket godare om man gör med riktigt mos och så men :p



Till kan man ha rödbetor och saltgurka ;)

2011-02-02 @ 15:22:01
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0