Kick-Off

TJO!
Snabba puckar idag!
Men jag hamnade iaf i SUPERMAN gruppen! :D :D Kommer säkert bli toppen kul... speciellt med en säljutbildning på tisda (tror jag att de va) :))

MEN! Nu ska jag dra på Kick-off! :D Vi ska samlas hos våra AP (assisterande projektledare) och snacka lite å såå.. å sen dra te Sidsjön för att...just de.... åka pulka xP Haha! Kan säkert bli awesome... eller.. mjaw.. halv awesome..:P

Blir dock väldigt lite fest för mig idag... men sånt e livet.. :P Efter tävlingarna i Sidsjön drar vi te festlokalen (som ligger i samma trappuppgång som jag bor i). Sen går jag nog upp å sover... får ju stor främmande imorrn! :D





Så ligger de till... Så nu är linserna i..täckbyxorna snart på... å jag är påväg! :D

SES HÖRS SYNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0