Kick-Offen This happend!

Tillbaka efter en härlig Kick-Off!
Jag vet... vad gör jag hemma på en fredakväll liksom??...Men så blev det iaf! :P SÖMN ÄR BRA! ;)

Först samlades vi hos (en av) våran AP Malin, drack lite...chillade... kom på en ramsa/sång om SUPERMAN! :D Vi tog pokémons signatur melodi och gjorde denna låt:

Superman måste sälja mer, tillsammans blir vi ett lag.
Superman åååh vår bästa grupp, vi räddar världen om igen
SUPERMAN!



Sen drog vi upp till Sidsjön (ligger en bra bit ifrån där jag bor) till slalombacken. Där hade vi lekar!
1:a leken var pulkarace! Vi utsåg 3 pers som åkte för allt de va värda nerför en backe.
2:a leken var högst snöhög vinner! (Tror vi kom..tvåa här..)
3:a leken var dragkamp! :)


En dålig mobilbild från snöhögs tävlingen :)

Superman ägde! Å när vi sen samlades i festlokalen så fick vi veta att vi kom tvåa i hela tävlingen! :D De va nice! :D För efter tävlingarna i Sidsjön så var vi här i festlokalen...lekte lite...åt chips (fast man inte borde...) Men de va riktigt trevligt iaf, å jag tror jag kommer trivas i min grupp. :)

Men sen orkade inte jag nå mer.. å nu sitter jag här..:P linserna muppar sig.. å jag är trött! Så de ska bli awesome att få sova och inte gå ut...(även om de hade varit awesome det med ^^)

Vill ni se fler bilder? Då föreslår jag att ni går in på Michs blogg!


Såå God Natt på er! :D

Kommentarer
Postat av: Bälla

Haha, på mobilbilden ser det ut som att ni är på någon annan planet någonstans med en väldigt starkt lysande stjärna :D

2011-02-27 @ 14:42:34
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0