Mitt liv är inte som förut..

Hellu! Jag har haft världens mysigaste morgon! Druckit té, ätit mackor och sett på OC i sängen! Massa mys och klockan är tolv, haha! x)

Men när man sitter så här en lördasmorgon så börjar man tänka på saker...livet typ..

Mitt liv ser absolut inte ut som de gjorde förut, inte minst för att jag bor här i Sundsvall... Mycket har förändrats, jag har förändrats.. en del av er skulle inte känna igen mig (inte utseéndemässigt alltså). Ibland undrar jag om det verkligen var det här jag ville, var det så här mitt mål var? Jag antar det, annars hade jag nog inte levt så här.. :P

Tro inte fel.. jag är samma glada Erika, samma glada och positiva tjej från Ström. Men det är en hel del saker som har förändrats... så jag antar att det är så här man växer upp.. man tar nya beslut som formar en människa... Jag kan inte låta bli att undra hur det skulle vara om jag var samma tjej här som jag var i Ström, okej nu lät det som att jag är värsta tok förändrad... haha.. men så är inte fallet, det är bara så att jag tar andra beslut.. liksom..


Jaw jaw... jag ångrar ingenting.. än så länge.. men en del beslut har inte varit så bra.. och jag lovar att jag kommer ta fler felaktiga beslut.. men det är väl så man växer som människa? :)


Jag vet att det här är ett väldigt undvikande inlägg, men de är inte meningen att alla ska veta allt om mitt liv heller. Jag ville bara skriva av mig.. :) Så ta inga felaktiga slutsatser är ni snäll :P



Jag ser ju ut ungefär likadant iaf.. hehe :p
Ha en toppen dag ni där ute i världen!

SYNS SES HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Serena

Du är så söt du Erika :)

2011-02-20 @ 14:03:21
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0