Nattligt inlägg

Blogg.se ville inte riktigt vara med idag så det får bli ett sent inlägg... :)

Ni vet hur man säger att man ska göra grejer i tid.. å allt så man har så mkt tid över till sen? Mjaw.. så gjorde jag idag... :P Slutade tolv idag (igår) och skulle handla innan klockan blev nio, för då var det ju "99 saker man måste göra innan man dör" på 6:an! :)
Gissa när jag gick å handlade???... NIO! xP Men det var faktiskt med ett leénde på läpparna jag gick.. har massa söta vänner som förgyller mina dagar med diverse saker..haha! x)

Kan man då handla (på Konsum!) under press? JA! Heter man Erika så går det utmärkt. En handlarlapp i ena handen och en vagn i andra, så går det snabbt. Den genen tror jag min ena bror har även xP Han är nämligen DÖ-SNABB på att handla... swich swich så e han klar xP



Men men.. imorrn ska jag välja grupp inför Communicare... antingen en marknadsföringsgrupp...eller sponsrings grupp eller något liknande :) Vi får väl se! Har även fått schema för kick-offen på freda.. vi ska va ute å härja.. kan ju meddela att det var måttligt många som var glad åt de xP
Jaw jaw.. de kan säkert bli bra ändå!


GOD NATT PÅ ER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0