Onsdag

Men shit! hade ni inget vettigt att göra igår eller? Haha! ;)

Nä men här sitter jag och hostar och kan inte göra mer. Fick t.o.m. recept på ingefärste av en gullig tentavakts-tant! Hur otroligt kul är de inte att få sånt liksom? :D Nu kommer jag aldrig göra ingefärste eftersom jag inte känner för att köpa det... men det var kul att nån brydde sig liksom :>

Tentan i sig gick väl som den gick.. lika svåra frågor som förra gången.. :P

Sen har jag in princip varit i J-huset hela dan.. försökt få min trycksak klar.. men måste dit imorrn igen.. vår deadline är klockan 12:00! :S  Så det blir tidig morgon.. välja papper m.m... :P Men sen är den iaf klar!



Idag har jag haft en sån där tänka tillbaka dag. På allt roligt vi hade tillsammans...alla otroligt roliga ögonblick och små äventyr... Kan inte låta bli att le i denna stund! :) Folk förändras, tider förändras..Jag bor här...Du bor där.. Mjaw.. jag kan inte låta bli att fantisera om vad som kan hända i framtiden..eller vad som inte kommer hända...




Men nu blir de fler avsnitt av OC!!! :D

Kommentarer
Postat av: Bälla

Att tänka tillbaka är ett bra tidsfördriv ibland, så länge man inte glömmer bort nuet, det är trots att det enda som är på riktigt, allt annat är minnen.

2011-02-17 @ 16:04:38
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0