:P :P

Shit va meningslösa inlägg jag skriver ibland..:P

Men men.. jag kan ju informera om att jag har gått å blivit sjuk.. om nån ville veta..:P 200 spänn på att det är Mitthems fel! Min lägenhet är grymt kall..:P Men ja e int bitter inte xP

Har ni nånsin hört nån säga att dom håller på med "import och export".. bara så ni vet... så betyder det att dom tar in saker från utlandet in i Sverige... svart... :P.. mmh.. ibland råkar man på lite skumma personer här i Sundsvall..:P



Dagen har annars varit bra.. mellan hostattackerna har jag gått på promme med Annie och tvättat! :P Å lagat värsta maten med Qourn! :) Fast de vart inte tok gott.. men de va nice att göra "riktigt mat" hehe :P

Nu ska jag fortsätta plugga! Tenta imorrn! :P

GLÖM INTE: Solsidan! :D



SYNS SES HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0