Sönda 20/2

Igår hade jag nöjet att städa som sagt.. idag har jag inte hunnit göra så mkt mer än att gå ner på stan å köpa en kursbok.. men men..
Jag har även märkt att när jag var riktigt dösjuk så spenderade jag den mesta tiden i min säng.. men nu när jag börjat bli frisk har jag förflyttat mig till min fåtölj.. Det måste vara ett gott tecken ^^ (intresseklubben antecknar)



Igår gjorde jag även lite fint med ljus och små krafs.. ;> Blev lite gulligt tyckte jag ^^


Jag var ju inte ut den här helgen.. men jag tänkte att jag skulle presentera två saker som jag på något sätt ALLTID super bort när jag är ute..men som på något sätt ALLTID kommer tillbaka.. dessa är:



Min otroligt snygga partyring! Världens bästa partytrick och världens smartaste ring! I LOVE IT!! Men jag super alltid bort den.. :P.. å på nått sätt så hittar jag den alltid... jätte weird.. men jag är rätt säker på att jag kommer supa bort den på riktigt nån gång... vore jätte konstigt om jag inte gjorde de x)



Mitt fina mobilsmycke! :D ((ignorera min ytterst gamla men ack så nödvändiga mobil)) Ni ser den sista lilla saken.. som de står "våga" på?.. Den lilla berlocken super jag alltid bort! xP Jag tror de kan vara för att den inte verkar vilja sitta fast ordentligt i resten av grejerna...:P Hur som helst så hittar jag den alltid några dagar efter åt.. den kan ligga på golvet..eller i fickan.. :P Jätte konstigt men en vacker dag super jag nog bort den på riktigt oxå x)



Om ni där ute oxå råkar supa bort saker som ni på något sätt hittar åt igen (måste ha hänt mer än 2 gånger! xP) så tycker jag att ni borde lägga upp bilder å skriva om dessa med! Haha! Bara för att de e lite fail.. xP

SYNS SES HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Bälla

Jätteroligt med lite mer bilder i bloggen, det gillas! :D

2011-02-21 @ 00:01:17
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0