TAGGAD!

Har nyss varit på den roligaste kursintroduktionen hittills!

För nu börjar ju nämligen tre nya kurser
  • Språk och stil
  • Grafisk design och profil
  • Projekt och organisation
Som tillsammans bildar:


Det ska sluta med en stor informations och PR konferens på stadshuset! :D Riktigt tok kul tror jag att det kommer bli! Idag hade vi introduktion.. å våra lärare är så himla härliga alltså! Haha! Riktigt roliga! x)
Vi fick göra en övning där en hade ögonbindel och den andra inte hade det.. åsså skulle man bli ledd av den andra och tvärtom! Riktigt roligt! ^^

Vi har även fått i uppgift att skriva ett A4 om vilka vi är som personer, så jag ska snart sätta igång med den.. men först blir det LAX och MAJS! :D Omedveten GI metod! xP Haha! Min mamma sa alltid att "ät om du är hungrig när du kommer hem, istället för att små äta" Så de ska jag göra nu!
Så har jag ett sånt här ikväll att se fram emot:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0