Tightare tightast!

Shit va jag är fullbokad! :S
Om nån trodde jag skulle komma hem nästa helg så är det hel fel! Jag kommer nog inte hem på en månad lr så... Till Påsk förhoppningsvis! :)

Imorrn är det säljutbildning
Onsda - Två gruppmöten och ett stormöte
Torsda-Freda Försöker skriva hemtentan! :)
Lörda - ??
Sönda - Mer plugg

V. 9 Börjar försäljningen! ;) Känner ni något företag som skulle va intresserad att gå på föreläsningar om det personliga varumärket och ledarskap?? HÖR AV ER!! :D

Communicare

Andra uppgifter vi ska göra samtidigt: En brandbook (varumärkesbok om Communicare), en riskanalys och en hemtenta.

Detta är vad som gäller just nu! Men mer kommer till... å mer stress och press lär det bli! :P Jaw jaw! Nu tänker jag göra en pause... och se klart Johan Falk filmen jag köpte för 20 SPÄNN i helgen! :D:D
Har även varit å träna skivstång/intervall idag! De va as jobbigt... men rätt kul! :D

VI HÖRS! ;)




P.S Communicare uttalas "Kommunikare" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0