Torsda

Skit dag!

Gick upp as tidigt för att bli klar tidigt.. men icke.. slutade med att jag blev klar typ vid ett.. :P skit samma.. den är typ inlämnad (trycksaken alltså) i fel fack dock... men ORKA!

Just nu har jag migrän... de kanske märks?... Jag har typ legat i  min säng sen jag kom hem och till nu... inte gjort nå vettigt alls. Å jag längtar så mycket till att mina smaklökar funkar igen... ni ska bara veta hur jobbigt det är att inte kunna känna smak... å hur omotiverande det är att göra riktig mat.

Tror även att nån i huset håller på att flytta.. vilket är MEGA irriterande när man försöker sova. Jaja.. jag lever ju iaf! Det får man ju vara glad för. :)

Min mamma är så otroligt gullig! Som skickar små kort lite då och då, jag måste börja med det jag med! Men men idag fick jag ett pepp-kort med piller i! xD Det var host-piller.. så dom kanske funkar..:)





Detta mina vänner är det bästa som finns! Granatäpple! :D :D








Jaja.. nu ska jag fortsätta se på OC och hosta vidare.. SEE YA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0