The Green Lantern or Superman?

Jahaoo! Grupperna man har att välja till i Communicare har namn efter Superhjältar (det verkar förfölja oss i Committ :P) De grupperna jag står å väger mellan heter The Green Lantern och Superman! ^^

The Green Lantern - Ska ta hand om föreläsare, se till att allt är okej i Green Room... att tekniken funkar som den ska, att alla trivs och har det trevligt. Vi ska även göra en deltagarkampanj... vi ska vara stresståliga, glada och alltid ha ett leénde på läpparna.

Superman - Har ekonomsikt ansvar, tar hand om de finansiella kontakterna, försäljning. Får gå en säljutbildning. Har telefonkontakt med sponsorer. Har ansvar för Communicare på kvällen, så att underhållning, mat och annat funkar.

Det finns en tredje superhjälte som jag oxå är lite intresserad av... som heter Aquaman.. där man har det yttre ansvaret för garderoben, registreringen, välkomnandet och liknande... men jag tror att jag mest är intresserad av de två övre. Det finns andra grupper oxå såklart! Bland annat Wonder Woman, The Flash och sådana.. de är mer grafiskt lagda...vilket jag tycker är jätte kul oxå.. men ja tror att jag är mer kundkontakts lagd :P




VILKEN SKA JAG VÄLJA??! :o






Bildkälla
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: sandra lind

superman!:D

2011-02-23 @ 21:36:26
URL: http://sandrahlind.blogg.se/
Postat av: recha

Tycker att superman låter som en bra grej för dig, du får nog ut mest av det med. kanske? :)

2011-02-23 @ 21:36:28
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0