12/1-11

SEN NÄR ÄR KLOCKAN 10 NÄR KLOCKAN EGENTLIGEN ÄR 9:56???

Irriterande! xP

Saker att göra idag:
  • Plugga (hehe.. brukar alltid gå så bra..speciellt när datorn är framför mig)
  • Handla (orkade inte igår.. skulle säkert överleva om ja sket i de idag med..men men)
  • Gå till skolan (För att lämna och få böcker!)
  • Gå på Barista (Väldigt sött café med äckliga priser... men här behövs lite girltalk så de blir braw!)

Saker jag kommer göra idag som jag inte borde:

  • Gå ut på Facebook
  • Msn
  • Lyssna på musik!
  • Rita söta gubbar i kanten på anteckningsblocket

Något annat jag kommer göra är att dricka te!! :D De e underbart bra! Å hungern försvinner faktiskt lite grann... och sötsuget!! :D :D Igår drack jag 3 koppar... så man kanske ska prova att slå de idag? :)

Neej! Nu blir de frukost och sen: PLUGG!

SYNS SES HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0