13/1-11

Tyvärr blev inte rubriken roligare än så! :P
Märkte även att jag använder ordet "liksom" tusen gånger i förra inlägget.. kan ha att göra med att jag umgåtts med Annie! x) Som är expert på ordet "liksom"! ;D

Jaw jaw... Igår tog jag även hem min hemtenta från förra kursen! :D Jag hade fått ett starkt C på den!! :D De är riktigt bra.. å jag är jäkligt nöjd! Sen fick jag ju B i slutet oxå... så de va toppen. Knasigt är väl att jag inte tyckte om kursen alls...men men.. xP..

Det finns en sak jag älskar att göra på morgonen! Att sitta framför tvn och äta varma mackor!! De e underbart! Speciellt om det är typ "Masterchef" eller nått sånt där! :D
Finns de fler som tycker om att titta på sånna där matprogram??
Helst inte svenska (om de inte är Per Moberg förstås! ;) ) Men man blir ju as hungrig när man tittar på dom! :D
Å de är faktiskt nyttigt oxå! Man lär sig massor! En gång såg jag ett program med Ainsley Harriott där han förklarade vad "Durian fruit" va för något. Det är nämligen världens äckligaste frukt.. lr nått sånt.. :P Det hade jag iaf stor nytta av att kunna i TP! hehe! Så nu vet ni oxå de! ;)

Min favoritkock är såklart: Gordon Ramsay! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0