15:38

Tihi! Läsningen går riktigt bra om ni ville veta! :D
Jag tror jag kan ha läst halva boken faktiskt. :S.. haha om jag hinner läsa ut den idag... så måste jag helt enkel ha en belöning av nått slag..... som tre avsnitt av OC?...eller... hmm... Mja de tål att tänkas på!

Hur som helst så ska ja sticka å handla nu...:S Det kommer bli lite små jobbigt, för jag vet att det kommer bli små dyrt.. :S... Hatar att pengarna bara rinner ifrån mig! :S.. jaw jaw jag fick csn idag iaf! :)



Är nån av er påväg på nån sorts praktik? Genom skola? Arbetsförmedling? Eller bara ska börja ett nytt jobb? Här kommer lite roliga tips till er första dag! TRYCK




SEE YA ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0