16/1...:P

Igår firade vi Annie! :D De va riktigt kul! :)
Jag fick även lära mina kära vänner att oboy å minttu är äckligt gott! ;D


Men men... nu ska ja dra mig mot pizzerian å köpa en sallad! :P Lite bättre än pizza iaf :P
Ååh.. jag måste börja träna..nästa vecka! Då jäklar! Ska bli så skönt att få allting rätt igen.. jag hatar verkligen dagar innan tenta... man blir så inlåst! :P Men imorrn...eller på tisda är det jag som går å köper ett nytt terminskort på friskis! :D Hell yeah! :D








Men bara så ni vet... killar är svin.. de e bara så!... Asså rent allmänt! :P (fakta :P)







Tips till alla er tjejer: Vill du ha uppmärksamhet av en kille: Sno hans snusdosa! xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0