20/1-11

Idaaag...går mina kuponger ut... :( Men ja hade inte tänkt göra någe åt de ändå så att eee...

Idag har jag en riktigt slitsam dag: 13:15-16:00 har jag redigering! Ska bli spännande, fast jag hoppas att jag slipper kraschande datorer! Tydligen älskar J-husets Mac-datorer att krascha nämligen :P

Annars har jag haft världens mysigaste morgon, med OC och mackor! :D



Vore awesome om jag hann träna idag oxå... men den bästa träningen är 16:30...:S... så de blir nog en senare träning tror jag! :)



SÅÅÅ Har jag inget intressant att berätta??... Jooo då! Haha! Nog vill ni ha nått smaskigt att bita i uh??! Well here you go... (bara för att jag känner mig ytterst givmild)

- Du är en stil och jag är märket!
//Sagt av okänd ^^

Mycket gulligt sagt kan jag tycka! Haha! ;)


Nää nu ska ja försöka hinna diska oxå! Klockan är ju halv tolv! :O
Hehe..

HA DEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0