2010

Året har varit toppen bra faktiskt!
Jag minns speciellt en dag i början av året, då jag önskade mig en speciell sak... vi hade nämligen köpt en kalkon och i en kalkon finns det ett s.k. önskeben! Som ser ut som ett Y! Jag tog tag i ena delen å mamma i andra, sen drog vi. Jag fick den största delen och önskade... och den önskningen slog faktiskt in.. en del av den iaf..

Här kommer iaf lite bilder från året som gått:



Sp3 sista terminen




Sista sportlovet som spenderades i Lofsdalen



UF-företaget var på sluttampen... med mycket kämpande klarade vi det!
Å vi fick massa erfarenhet på vägen! ;)



Min Påsk hade massa roligt med sig... pimpeltävlingar och ett mycket spännande påskägg! ;)



Jag blev gaddad för första gången! :D Ett av mina bästa minnen!



Vi firade många "dagar" innan studenten blev tagen! :D Denna bild är tagen precis innan 50 dagars :)




På köpmannamarknaden blev de högklacksrace! :D Både Serre å Recha va med! :D
Men även min käre pappa och bror! x) Brorsan vann till råga på allt! xD





Balen! :D Ett av mina värsta minnen faktiskt! haha! xD Men kul hade vi! x)
Å de va awesome att bli så fint fixad! :D



Studenten!! :D Hur roligt och sorgligt som helst!! Men en av mina bästa dagar! :D



Äldsta brorsan tog å gifte sig! :D



Efter en lång sommar på Konsum flyttade jag till Sundsvall för att gå på universitetet här :)



Inspark/Nollningen var hur rolig som helst! :D Med allt från vinbrännboll till ölympiad!



Tror inte jag behöver skriva det men... du var en stor lycka för mig även om det blev som det blev...



Bilden är snodd från Recha! ;) Men Halloween var en trevlig återförenings fest.. å sånna hoppas jag på att få uppleva flera 2011! ;)




Sabaton konserten! Den var ju underbar... och jag som inte har varit på nån konsert förut (förutom yran..å dunder) så var det alldeles...alldeles..underbart! ;)



Vi har haft många tentafester och annat roligt har vi haft här i Sundsvall också!
Julfesten var en av de bästa :D



Men mycket mer har hänt än så här! Dunder och alla roliga fester i ström bland annat!
Jag har säkert glömt tusen och en saker till..
..men det här har nog varit ett av mitt bästa år som kommer vara svårt att slå!
Men så är det nog bara för att det har varit så mycket som har hänt!

Körkort har jag ju oxå tagit! x)

2011 hoppas jag bjuder på något roligt!
Jag ser fram emot alla roliga Sundsvalls fester.. å återföreningsfester i Ström.. å kanske besök här i Sundsvall från vännerna från ström? Å Communicare hoppas jag blir toppen kul! (Det är en PR-konferens! ^^)
Dunder, konsum i sommar, Andra året, alla hemfärder å alla vänner i huvudtaget! ^^


Ha ett bra 2011! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; Så det är typ så i din stad också att typ alla har flyttat därifrån?

2011-01-06 @ 04:09:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0