9/1-11

Tro mig när jag säger att jag nog för alltid kommer att komma ihåg den här dagen...


Hur som helst så är jag MEGA TRÖTT!! De e som om ja vore bakis.. fast ja inte drack en droppe igår..:P Vi hade himla roligt på spelkvällen iaf! Lisa och Elin är ett par riktiga original som man bara önskar att man spelade in 24/7! xD Så himla kul! xD
Jaw jaw.. sen gick jag och Annie hem....*host*..




Mjaw.. Så! Nu sitter jag här å väntar på Kristina! Vi ska göra klart grupparbetet! Å hon har farit iväg för att hämta en data och köpa godis!! :D :D Söt filur denna dära! ;D Tihi! Så sen blir de fortsatt plugg.. ååå.. mjaw..

Jag lovar att ja kommer stupa i säng sen iaf! xP

KRAAAAMMMAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hur länge har du haft den rutinen då? :D

2011-01-09 @ 18:54:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Jaha, har du tvättstuga då eller?

2011-01-09 @ 19:56:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0