En onormal dag :)

Tihi! Jag kan verkligen inte sluta läsa Linas Kvällsbok! :D
Jag veeet.. den är väl egentligen för lite yngre.. men den är så himla bra! haha! Så jag är ytterst tacksam för att Äwemelie ville låna ut den! :D Vill ni ha ett boktips så måste jag rekommendera den! Man blir så glad när man läser den liksom! x)


Annars har jag faktiskt varit ganska duktig idag! :) Pluggningen har varit första prio! Ni skulle varit med i morse t.ex! Här satt jag med en kopp te (champagne smak! :D) och läste ur Rita Mårtenssons bok! :D De va hur mysigt som helst! :D Så nu har jag fortsatt med de här hela dagen.. å när jag tänkte ta å fixa nån mat...

...så visade det sig att kycklingen inte hade tinat klart! T.T... Jag lär nog inte kunna äta förnst klockan sju ikv lr nått... :(... men.. tur att de finns müsli och yoghurt! :D




Tattoo skissen blev rätt okej..btw... men inget jag tänkte tatuera in... måste liksom ha en betydelse..känns det som.. eller vad tror ni? Jag har typ alltid sagt att man ska tatuera in nått som betyder nått för en själv...  men...mjaw.. I donno.. :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag har en som betyder ngt & en som inte betyder ngt bra kombo:)

2011-01-08 @ 09:41:47
URL: http://tjomalinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0