FÖRLÅT!

SORRY!! Men nu kommer inte heller de där jädrans 2010 inlägget.. men snart gör de det iaf!

Men just nu är ja så tok trött så ja stupar snart! ;P

Har haft en toppen dag faktiskt.. min grupp har varit här hemma hos mig.. å vi har pluggat reklam.. å kommit fram till att Ica (hatar att skriva det >.<) och Carlsberg har gjort störst intryck på oss.

Men men... söta Serena tipsade mig om att lyssna på Christer i P3 idag!! Dom hade ju Haj-tema!! :D De va riktigt awesome.. synd att ja inte hann höra allt dock..:p

Sen har jag kopplat ihop min skrivare! Å ja säger bara det: Allt går med våld! Haha! ;)




NU SKA JAG SOVA!!! :D :D Imorrn blir det mer grupparbete.. och möjligen lite målning! ^^
See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Haha, jag brukar inte göra ett skit på helgerna när jag är i sundsvall. :D Kanske för att jag är lite less. När man slutade gymnasiet så flyttade dom flesta härifrån som jag kände. Har ungefär två kompisar kvar i denna lilla stad, alla andra bor nån annanstans. Men runt jul och sommaren så brukar de komma hem hit, samt jag och då brukar vi träffas. Fast en av mina bästa kompisar träffar jag mycket ändå eftersom hon bor i samma stad. =)

2011-01-05 @ 08:58:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0