Hemma in das Sundsvall

Nu är man tillbaka i Sundsvall igen! :)

Det har varit en fantastisk helg i Ström. Först när man kom hem på fredaskvällen så stod Serena å stekte våfflor! Värsta mys! Sen på lördan vart det firande av min farmor... men på kvällen blev de 20 års kalas för Emelie och Recha!

Det var hur kul som helst! :D Först ringarna å sen hörnet :D
Efter Hörnet fick jag prova hot shots för första gången! De va faktiskt riktigt gott! :D

Råkade även ringa someone... :P "Jag har inte fått dom smsen" JO TJENA dra den om rödluvan oxå va! ;P

Kom hem, störtade i säng (bokstavlingen). Dagen efter trodde jag att jag skulle må skit... men icke! Endast trött... awesome! Efter nå timmar fick jag besök av Emelie (Rechas Emelie!) :)

Efter en lång bussresa och tågresa var ja tebax igen... känns lite knasigt att ta tag i allt igen..:P men I can do it! ;) Haha! Har även fått besked att de kan bli party i helgen oxå...å helgen efter de.... ;P De båda inte gott de...^^ xP





SYNS SES HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0