I was raised on rock!

Det är en låt som gått på repeat hur länge som helst nu.. Scorpions Raised on rock! Hur bra som helst! :)

Men..kära läsare.. nu är jag så dyng less på allt med reklam att göra.. å inget hjälper för att få mig motiverad.. så nu ger jag upp!! Å tar resten imorgon...:P

Men jag har iaf fått till skrivaren! :D Happy! :D


Nu ska ja kika en sväng på nån film å skissa lite på en tattoo idé..(om nå år..blir de nog en till ska ni se...^^) och sen blir de till att sova! ;D


SES, SYNS, HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! :D

Låtar som går på repeat brukar man tycka extra mycket om. =)

2011-01-07 @ 08:23:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0