Lördag! :D

Tentan är skriven!
Kändes dock inte speciellt bra... de va flera frågor jag inte kunde... men ja gissade på alla utom en..kanske kanske kan jag få nått extra poäng! :P Jaw jaw.. nu är den skriven.. inte mer med det! xP

NU är jag FRI tills på Tisda!! Så himla gött! :D :D


Ikväll ska vi fira Annie!! :D :D Ska bli as kul! :D Dricka minttu och oboy! :D :D Ååå memento! :D Synd att de är för kallt för att ha tights! :S... men men...:)





Har ni tänkt på att Facebook är en källa till så mycket grejer... du kan in princip ta reda på vad som helst.. och är du tillsammans med någon så är det inte officiellt förnst det står på facebook... Det är rätt sjukt om ni tänker efter :P
Men jag antar att det är ett vinnande koncept? Annars skulle de inte gå så bra för facebook som de faktiskt gör. Jag minns vad jag tänkte om Facebook från första början... att "Jag skulle aldrig bli medlem" skulle "gå emot strömmen" jo tjena! haha! xD Gick sådär va? ;P
Nää.. nu är jag inloggad på facebook nästan varje dag.. bara för att det är så kul! Men frågan är.. vilket behov är det som vi har för att gå ut på facebook? Är det ett socialt behov? Hehe.. det är precis de här som min tenta handlade om idag faktiskt! ;D

Hur som helst så måste jag påstå att det smartaste facebook har uppfunnit är att "gilla" nånting! Det är nått man saknar på andra sidor! :P
Men med Facebook kommer även negativa saker... hur många har inte fått ångest för nånting som skrivits? Jag tror inte jag är den enda iaf! :P Nått annat jag stör mig på... är när folk man typ aldrig pratar med annars...gillar saker som är negativt för en själv... fattar ni?... När man skriver nånting eller att nån har kommenterat nånting med en "negativklang" och en person "gillar" det... då blir man väldigt skeptisk om man faktiskt ska va vänner eller inte..:P

Jaw jaw.. nu ska jag snart börja fixa mig!! :D Party party ikväll! :D :D

VI SYNS I DIMMAN!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0