Månda

Japhapp! Lång dag idag:



9:15-15:00 Satt jag med redigering i InDesign! :P De e lite små kul när man vet hur de funkar... men de va lite drygt oxå..:P Men nu är den inlämnad och klar iaf! :D Å tänk.. jag tror jag var bland dom få som var positiv och glad hela tin..x)

16:30-17:30 Träning! Tänk om man kunde bli riktigt fit till beach 2011?? Nån som har fler tips för de?! Orkar man verkligen gå från att träna 2 gr i veckan till 5 gr.. på kort tid?? :o... Hur blir man smal på ett halvår?... Nu förväntar jag mig massa underbara tränings/mat tips! Bara så ni vet! ;)




Nu är klockan typ tjugo över åtta! Å jag tänkte plugga en smula..:> Visste ni att typsnitten är uppbyggda från två olika stora familjer som kallas: Sanseriff och Anikva. :D




OOH! Ja har namnsta idag btw! :D Har aldrig fått så här många grattis hälsningar på en dag.. haha! Lite små kul! ;)

SYNS SES HÖRS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0