Måndag

Tihi! Japp Månda idag! Å ja e ledig! As schysst! :)
Men imorrn börjar en ny kurs! Typografi och form heter den! :P Vi ska tydligen lära oss indesign tror jag :P.. jaw jaw.. blir nog bra det...

Nu ska jag snart dra igång med min städning! :D Ska bli as najs att fokusera på nått helt annat ett tag... :P


Men en pause i städningen blir det! För att se OC!! :D Världens bästa serie! :D Även om ja tror jag tyckte bättre om den förut! x)
Så jag var väl lite elak som inte gav er en länk i förra inlägget! Så här får ni den: Sidereel
Man kan dock inte se hur mkt som helst! Jag tror att det var typ 70 min du kan se i sträck...sen måste du vänta en timme innan du kan fortsätta se...lr nått sånt :P


Har jag sagt att jag har hittat ett nytt bra band? Dom heter Stratovarius! Ni har säkert hört dom... eller inte?.. jaw jaw.. de e jag som e seg iaf..:P haha


Nej! Nu har jag ju faktiskt tagit igen all min sömn.. så nu  ska ja börja städa!

SYNS SES HÖRS

Kommentarer
Postat av: sofie

Blä indesign är drygt o svårt inget för mig iaf :)

2011-01-17 @ 17:44:08
URL: http://tjomalinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0