Morrn Morrn! :D

Ibland undrar jag om man egentligen skulle ha vart norsk? Hehe... så kände jag igår kväll iaf.. när ja snackade med min mammie.. vi avslutade nämligen med: Ha dee! Med lite norsk-dialekt...liksom haha...^^

Btw! Får ni tråkigt nån dag så kan ni ju prova att inte svara på era föräldrars försök att kontakta er! Kan bli mycket spännande! xP


Idag blir de plugg plugg plugg! Om hur alfabetet är uppbyggt, hur olika typsnitt ser ut, om gemener, om att en lutad rak linje inte är samma sak som en kursiv! x)

Men först blir det OC!!! :D :D Kan inte mer än älska den serien! :D
Btw btw... den som kom på att man kan ha tomatpuré på varma mackor.... (antingen va de Serena eller Sofi B?...) Prisar jag! Det vart grymt gott!!! :D


SES SYNS HÖRS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det har jag gjort för många gånger av misstag och det blir inte roligt, för dom tror typ att jag dött då. Liksom man kan inte vara tillgänglig 24 timmar om dygnet. :P

2011-01-19 @ 13:10:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Serena

haha, jag tror inte att det var jag :P men jag har chilisås på varma mackor ;) prova det du ;)

2011-01-19 @ 19:19:13
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Amundlovise

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-11-18 @ 10:25:53
URL: http://amundlovise.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0