Onsda! :S

Kom nyss på att de va onsda! AAH! Paniken!! Snart är tentan :S


Men men.. jag har kommit hem från en trevlig date med Annie och Emelie på Barista! :D Ett super trevligt café här i Sundsvall! :D Vi drack chai-latte! Super gott!! :D

Så nu ska ja skumma igenom alla kapitel i Mårtensson boken tänkte jag! :)

Har faktiskt hunnit diska t.o.m.! Känns rätt bra allting faktiskt... lugnt liksom...
jag har även fått massa trevliga sms! Från Serre och Recha! :D Mycket trevligt att få sånna där.. ni vet.. helt random sms.. liksom! Så de tackar jag för! :D

Dock längtar jag inte tills imorrn... känns alltid så tugnt på morgonen... as kallt... och ingen att prata med... allt är tyst... typ... åå...aa.. ensamt liksom!  + Pluggningen som jag vet att ja måste göra... känns så där liksom... tentaångest tror ja det kallas? :P


Nää..finns väl inget mer att skriva riktigt... för inget har ju hänt.. :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

du skulle behöva lite tenta-ångest-choklad!:D

2011-01-13 @ 14:25:23
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0