:P

Hopp! Söndagskväll... vad hade jag gjort om jag hade bott hemma och haft jullov nu? Jo.. jag hade nog tittat på tv och tagit de lugnt! Vad gör jag nu.. när jag bor i Sundsvall? JO jag skriver på alla jävla arbeten som ska in imorrn! Fatta va trött jag är!!!

Ett tag tänkte jag faktiskt ta en bild av mig.. bara för att ni skulle få se.. men ja ångrade mig... hur som helst så stödjer jag mitt huvud med min ena hand.. typ hela tiden... de e fan inte lätt att ligga på topp ska ni veta! :P

Tog en kort powernap...å äter godis å dricker cola! Måste gå på sockerkickar jue! annars orkar ja inte :P

Å när ja ändå håller på å klagar så fryser jag oxå! :P

Nej ja ska väl fortsätta ja... Blä :P

Simma lugnt! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du namnen på alla områden här i sundsvall nu då?

2011-01-10 @ 06:42:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0