Sömn??

Ja vet att klockan är typ nie.. men ja e trött å har ont i huvudet... får man sova då?? :>

Egentligen borde jag plugga och tänka ut en snygg trycksak, men antingen så tog helgen mer kraft än den var tänkt..eller så är jag allmänt seg, för jag orkar inte xP


Men lik förbannat var jag å tränade idag, det var seeegt..:P.. men såklart drog jag iväg till Coop oxå, å köpte denna:


Granatäpple/Hallon juice! De är banne mig inte ofta jag dricker juice kära ni.. så detta var ett litet undantag..:> Den var rätt god t.o.m! :)

Efter min lilla handling.. gick jag hem å tänkte ringa Annie.. men ni förstår jag har andra personer inlagda på min mobil som börjar på A... så ja råkade ringa nån helt annan, å när ja försöka lägga på så ville inte min mobil vara med..:S Men jag lyckades tillslut.. men ja tror de gick fram nån signal..:S.. jaw jaw.. hehe.. skit samma..:P



Just exakt nu lyssnar jag på Magnus Uggla.. och tänker på Lofsdalen.. älskade Lofsdalen...vintersemester<3 Som jag troligen missar iår...:( :(


Nej nu skiter jag i det här å sover! ;P För man får de! :> Imorrn blir en lååååång jobbig dag..*suck*


SYNS SES HÖRS

Kommentarer
Postat av: Bälla

Jag går och lägger mig vid tiotiden varje dag, så visst får man sova vid nio! ;>

2011-02-01 @ 13:25:29
URL: http://bellaht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0