Still 20/1

Dagen har varit riktigt bra faktiskt...så det klart att grejer ska börja falla ihop nu! Aldrig får man vara riktigt megaglad liksom :P

Vi jobbade i Indesign idag.. kändes riktigt bra.. klippte och klistrade med texter... datorer som kraschar.. dom fick t.o.m radera hela min inloggning..:S.. men de gick bra så.. mjaw..

Träning va nästa stopp.. å de va så kul!! Så himla roligt, å ja tog ut mig! Älskar verkligen den sista jobbiga låten.. när man får ta ut allt man har... så himla härligt. Man får uppleva samma känsla om man spelar handboll och kontrar, vilken feeling! :D

Men på träningen hög de som till i knät.. vet inte om ni nånsin känt det... men mina knän knäpper som till.. å ibland så kan de kännas som att det är liksom lealöst.. då böjer man bara upp knät så är de som vanligt igen. Men den här gången va de annorlunda, de va som att grejerna i knät inte satt på rätt plats... ja vet inte hur de känns när nånting går ur led, men ja kan tänka mig att det kändes så... så jag stampade ner foten i marken å tryckte till.. å då gick de tillbaka. Väldigt äcklig känsla, men det gick ju över.. :)


Seeen... såg jag att inga tåg/bussar går från Sundsvall den 28 efter kl 17:00... känns mindre kul..:P Antingen måste jag gå lite tidigare från min lektion (vet inte om ja får de..:S) eller så måste ja åka typ 5 på morron på lörda..:S...

Pest eller kolera? :P



SYNS SES HÖRS! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

om det inte är en obligatorisk lektion så får du gå när du vill! och jag skulle nog ha valt att åka kl 17.. eftersom du kommer va sjukt trött när du kommer till ström om du åker kl 5 på morgonen..

aja hoppas iaf att du åker till ström!!:)

2011-01-21 @ 09:40:33
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0