Sundsvall

Back in das Sundsvall! :D
Känns otroligt bra! :D

Men vägen hit var inte enkel! I Ö-sund vart det först massa shopping! :D
Sen var de vanliga tåget trasigt.. så vi fick åka världens fulaste/varmaste tåg :P
Å jag hade hur mkt jävla packning som helst...:P..vilket sög en smula...
Väl på tåget.. å efter en stund.. så hördes ett duns.. å som att man körde över något.. :S.. Jag tänkte: Grävling.. Men så fick vi reda på att det var en älg som tåget kört på! :S... Å blodet var över alla fönster typ..:S... väldigt spooky.. å ja tyckte synd om älgen...:/

Men men.. fick nyss reda på att jag fått B i förra kursen! As bra!! :D :D

Å annars är ja skit trött nu...:P Men imorrn blir det grupparbete m.m... så de ska nog gå bra..:)

Avslutar med en bild på det fina armbandet som jag fick från gina tricot (påminner om Recha tycker jag bestämt ;P).. De roliga är att jag har kollat på de där armbandet as länge.. å bara väntat att de skulle komma på rea nån gång.. hehe ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Ja, jag är fortfarande här. :D

Tycker du att det finns mycket kul att göra i sundsvall? :;D

2011-01-04 @ 04:19:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: recha

Bara för att jag gillar armband :D

2011-01-04 @ 11:10:38
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Erlendseline

Very informative...God Bless

2011-04-13 @ 13:36:46
URL: http://erlendseline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0