Tisdag var det!

Förväntar mig fortfarande massa kommentarer på förra inlägget! ;)

Men men.. idag är jag ledig!! Så himla skönt att få sova ut....
Idag blir det annars pluggning...träning...diskning... och så ska jag se över min kära budget! :)


Jag har även hört att solen skiner! De låter ju toppen det! Hehe ;)

Meeeen... tror inte jag kan åka på fjällsemester iår..:( :( :( de suger så jävla hårt att jag skulle kunna...mna.. I donno.. men ja tvivlar starkt på att jag kommer kunna åka... Men de positiva är väl att vi håller på med Communicare just då.. å ja tror de kommer bli kul att hålla på med.. men ändå! :P

Nej.. nu tänker jag börja min dag... 12:29


SES SYNS HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0