Lördag!

Idag vaknade jag 9:30 och skulle börja jobba 10:00, förstår ni paniken?
Man blir ganska klarvaken i sådana lägen :P


Det har varit massa jobb de senaste dagarna, men jag har även hunnit med en underbar middag hos Malin :D
Tänk er: Fläskfilé, ris, kiwi, nån sås, jordnötter och bananer! Låter kanske udda? Men det är riktigt tok gott :)
Jag stod för efterrätten: Vit chokladmousse med limemarinderade jordgubbar :) MUMS! (tack för tipset till Sofi)


Dagen där på (fredag) for jag och min kära mor till Döda Fallet och såg på "En midsommarnatts dröm" :D Det var grymt bra! :D Kim Anderzon och Sven Wollter gjorde jätte grymma prestationer men lika så de andra skådisarna! Riktigt bra! :D Så jag rekommenderar alla att se den! :D


Idag är det lördag...och den har faktiskt varit fylld med ångest, fick erbjudandet att dra på stråket...men efter mkt om och men drog jag mig ur...kändes lite jobbigt men jag och Sandrue ska nog dra dit på Måndag! :D


Nu har jag inget mer att förtälja! Hoppas ni har en fortsatt trevlig sommar :)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0