Omvärldsbevakning

Detta är ett ord vi i Info10 har fått höra MÅNGA gånger.
Det innebär i princip att man ska hålla koll på världen, vad händer? Nyheter? Bloggar?

Min omvärldsbevakning idag, utgick från en blogg som jag vill rekommendera: Linus Fremin. Han skriver rätt intressanta saker faktiskt mycket åt köns hållet...alltså killar och tjejer ^^ hehe Han hade en jätte bra artikel i nyaste numret av Frihet. Där han skrev att kvinnor ska våga vara förebilder! Han citerar en annan skribent vid namn Linna Johansson: "Misstänker du att du inspirerat en enda människa i den här världen så är du en förebild". Mycket bra skrivet.

När jag ändå var inne på Linus blogg såg jag att han hade länkat en liten kändis som iaf några ur Info10 säkerligen känner till: Mymlan! Mymlan skriver mycket om medier nämligen, men i hennes egna mer personliga blogg, nämner hon faktiskt Dunderklumpen i ett inlägg! Vilket jag tyckte va skit kul  x)


Nu har jag omvärldsbevakat tillräckligt för idag ;)

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0