Träning var det här!

Shit vilken aktiv vecka jag har haft!
Tror jag sprang i måndags, tisdags, torsdags (5 km) och idag (fredag!) körde jag, Andreas, Christian och Sandra HIIT (intervallträning) i slalombacken! Fatta va jobbigt det var!! :O

Startade en i mitten av backen (brant) och sprang snett uppåt, så att man tillslut hamnade på det platta och sprang en liten bit till. Sen gick man ner igen och gjorde om samma sak 5 gånger! Riktigt jobbigt :S
Typ "hjärtattack" är inte långt ifrån x) haha! Nä men ja tror jag föredrar uthållighetsträning ist...inte lika attackartat x) Men de va kul att prova på nått nytt! :)



Imorrn blir det fjällsjömarknan :)

See ya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0